als ik veel ruzie heb met mijn vriendin en ze geeft me het gevoel alsof ik er niet bij hoor is ze dan een goede vriendin???

ik ging ooit met haar spelen en ze geeft me altijd het gevoel alsof ik er niet bij hoor en we hebben ook om de haverklap ruzie

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
Hoe oud zijn jullie beiden?

Antwoorden (2)

Misschien moet je eens met je vriendin praten, eerlijk zijn naar elkaar. Misschien heeft ze geen idee dat ze jou zo'n rot gevoel geeft. In dat gesprek zal snel genoeg duidelijk worden of ze echt de vriendin wil zijn wat jij wilt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dankje dat zal ik zeker doen
Inderdaad, je moet het haar vertellen. Zorg er wel voor dat ze alleen is en ze niet met vele vriendinnen zit wanneer je het haar vertelt. Vraag haar of ze even alleen wil zijn omdat je haar iets persoonlijks wil vertellen (of onder 4 ogen). Als ze na het gesprek boos op je is, daarna nog zo doet en het doorvertelt aan iedereen, zeg je dat het gedaan is. Als ze dan bang word omdat ze jou is verloren, wacht dan totdat ze echt spijt heeft voordat je haar nog een kans geeft. Als ze na die 2de kans nog zo doet, hou je voorgoed op met de vriendschap en is ze echt een slechte vriendin. Ze gaat dan de eerste maanden zoveel mogelijk contact zoeken, maar die moet je weigeren. Ik hoop dat ik je heb geholpen.
Succes!